poniedziałek, 26 października 2015

Mamy 30 tysięcy!!!

Dzisiejszy dzień to dobry dzień! :) Na koncie wyprawowym w południe było 30 tysięcy 736 złotych!!! Nie wiem jak Wy, ale ja czuję, że teraz będzie już tylko lepiej i z Waszą pomocą szybko uzbieramy te brakujące dwadzieścia tysięcy :)

Na sesji było cudownie! Najfajniesze było to, że w końcu mogłam Was zobaczyć na żywo i podziękować Wam osobiście za to, że jesteście i tak bardzo angażujecie się w akcję!!!

Czy pisałam Wam już, że kolejna okazja będzie niebawem? :) Odezwały się do mnie Karolina i Agata, dwie super dziewczyny z Warszawy, że chcą zorganizować koncert, żeby pomóc zebrać pieniądze na wyprawę Michała i działamy!!! :) Chcemy zrobić go jeszcze w listopadzie, więc kto nie mógł być na sesji, mam nadzieję, że nadrobi to na koncercie!

Jutro wielki dzień, ale póki co cicho sza! Napiszę Wam jutro!

Dobranoc, 
Wasza Iza

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka