poniedziałek, 21 września 2015

#dont'tellhim dzień 3.

Ciężko uwierzyć, że to dopiero trzy dni, ale biorąc pod uwagę to, ile ostatnio sypiam, to były to baaaardzo długie i intensywne dni :D

Nie wiem od czego zacząć, bo tyle się dzieje! Być może od tego, że Magda do mnie napisała, że jej marka NOŚ MNIE postanowiła dołączyć do akcji i CAŁĄ KWOTĘ ze sprzedaży jednego z modeli worków przekaże na wyprawę Michała! Worki są super, spotkałam się z nią dziś przed południem, żeby je obejrzeć na żywo - w worku #DontTellHim mnóstwo się zmieści, jest mega wytrzymały i ładny :) Wzór uniwersalny - więc Panie i Panowie, proszę się nie przepychać, starczy dla wszystkich o TU.

Napisałam do całego świata i teraz świat mi odpowiada :) Dostaję od Was fotki, wiadomości i zapewnienia od super ludzi, że dołączą i będą z nami. Nie powiem Wam kto, żebyście też mieli radochę i niespodziankę, nie tylko Michał :) A póki co są z nami trzy cudowne kobiety! Natasza GoerkeMaria Seweryn i Aga Zaryan. Piękne i dobre!

Zakładkę "numer konta" wyświetliliście na stronie prawie 300 razy! A jutro jest poniedziałek i pewnie koło 8-9 wszystkie Wasze wpłaty zostaną zaksięgowane na koncie wyprawowym. Ja oczywiście nie mam do niego dostępu, ciekawe czy Michał tam zajrzy i co mi powie. Jak tylko zadzwoni, natychmiast dam Wam znać, a póki co będę myśleć co JA powiem mu :D

Tyle zdjęć od Was, że chyba jutro założę profil na Instagramie, dam Wam znać! Na FB obecnie 623 osoby i z każdą minutą ta liczba rośnie :) Ciekawe co będzie rano.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka