sobota, 19 września 2015

#donttellhim dzień 2.

Co to był za dzień! Ledwie patrzę na oczy, ale chcę Wam jeszcze napisać o tym wszystkim, co się dziś przydarzyło!

Akcja wystartowała, wysłałam pierwsze wiadomości do znajomych i z każdą chwilą było nas coraz więcej! Obecnie (dochodzi 2 w nocy) mamy 118 polubień na FB. Nie ma w nim mojego, bo boję się, że Michał zobaczy! #DON'TTELLHIM

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie wpłaty! Przed 18 zadzwonił do mnie Michał powiedzieć, że zajrzał na konto i bardzo się zdziwił, bo przyszły dziś w krótkich odstępach czasu trzy wpłaty "od jakiś kobiet" (Magda, Krysia, Iwona - dziękuję!) i czy ja coś o tym wiem. Szkoda, że nie mogliście usłyszeć tej mieszaniny zaskoczenia i radości w jego głosie! Oczywiście obróciłam wszystko w żart i szybko zmieniłam temat, ale coś czuję, że będe musiała na jutro wymyślić jakiś nowy żart - wnioskując po ilości wiadomości o wpłatach od Was!

Pytacie ile będzie kosztować dostosowanie tego samochodu na wyprawę. Według przedstawionego kosztorysu samo dostosowanie samochodu będzie koszowało prawie 50 tysięcy złotych, a dokładnie: 48 273 zł. Mój kolega podpowiedział mi, że warto być może zrobić specjalną zakładkę z odpowiedzią na to pytanie - znajdziecie ją w pasku górnym lub po kliknięciu TU.

Ktoś zapytał mnie też, czy na koniec dam znać ile udało się zebrać - oczywiście, że tak! Postaram się pisać na bieżąco ile tych pieniędzy jest, bo jak znam Michała, to będzie dzwonił do mnie dziwiąc się o co chodzi z tym strumieniem wpłat :) Na koniec też wszystko podsumuję i Wam napiszę.

No i najważniejszy news dnia! Do akcji dołączyła Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna National Geographic Polska. Dziś (a raczej wczoraj; kiedy piszę te słowa jest w pół do trzeciej w nocy) po południu przypadkiem zauważyłam, że niedaleko mojej pracy odbywać się będzie spotkanie autorskie z Martyną. Pomyślałam sobie, że fajnie byłoby zaprosić ją do wzięcia udziału w akcji i wsparcia wyprawy. Odczekałam z godzinę w dłuuugiej kolejce po autografy, porozmawiałam z nią chwilę i zgodziła się!!! Obiecała też, że NG Traveler napisze o wyprawie WheelChairTrip.

Oczy same mi się zamykają, mam jeszcze w zanadrzu kilka niesamowitych wiadomości, ale to wszystko już jutro! Puszczajcie wieści w świat i pamiętajcie, #DON'TTELLHIM!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka